2010 m. birželio 18 d., penktadienis

Rudens stebuklas



Šis darbelis darytas rudenį gimusiai mano jaunėlei - išsvajotajai dukrytei. Tikriausiai kiekviena moteris paslapčia pasvajoja apie dukrytę ir kai šis troškimas išsipildė, negalėjau sulaikyti džiaugsmo ašarų. O laikas, kuriuo mažylė išvydo šį pasaulį, vienas mano mėgstamiausių - bobų vasara. Iš čia ir detalės, kurios dominuoja skrebuke: pačios nertas voratinklis su voriuku, krentantys lapai, rudeninės gėlės, subrandinusios saulėgrąžas (jas siuvinėjau biseriu). Auksinę širdelę ir raideles dariau iš kartoninių chipboardų, dažiau akriliniais dažais kempinėle, taip sudarydama apsilaupiusių dažų įspūdį.




2 komentarai:

Irma rašė...

man dabar daug daug tobuliau ;) Pavadinimą iškart sugebėjau įskaityti, ir patiko kaip teksto kortelė paslėpta po voratinkliu.
Ech, ir aš svajojau apie mergytę, bet man tik katino svajonės :), bet užtai pasidžiaugsiu su tavimi.

Aiva rašė...

Daug gyvesnis variantas. Papildomos gėlytės suteikia gyvumo ir ryškumo darbeliui. Pavadinimas dabar labai labai patinka, ir įskaitomas lengvai, gerai matomas. Ir šaunu, kad pasimatė voratinklio šeimininkas - ir būtent auksinis, kaip ir visas ruduo. Dabar viskas dera ir turi prasmę.