2012 m. liepos 13 d., penktadienis

Pasivaikščiojimas siauromis gatvelėmis

Kažkodėl paskutiniu metu labai ilgai kaupiuosi paskutiniam skrebinimo etapui, o būtent fotografavimui : D Padaryt padarau, o paskui dar vis ratais vaikštau, ar jau tikrai viskas gerai, gal dar ką nors pakeisti, ar pridėti, ar nuimti reikėtų...
Pastarasis darbelis darytas pagal naujai mano atrasto iššūkių blogo schemą (jaunas blogas ir trečia jų siūloma schema) ir pavadinimas man labai patinka šio blogo - Scrap friends :)
Nuotraukos, kurias suskrebinau, tai draugų sūnelio nuotraukos. Jau senai jos pas mane gulėjo ir laukė savo eilės. Fotografavo savo sūnelį jo tėtis ir mano nuomone labai jau gražus rezultatas. Kadangi  scrappinglt tinklaraštis paskelbė konkursą ant juodo fono, tai pamaniau, kad štai ir išmušė šių nuotraukų valanda. Tik va nežinau, ar neišmes manęs kaip musės iš barščių iš šio konkurso, nes kažkaip galvojau, kad iki 13 dienos galima pateikti darbelius, o pasirodo, kad tik iki 12... Na bet kadangi nuorodų talpinimas dar neuždarytas, tai lekiu pasinaudosiu šansu :)))
Ir dar viename konkursėlyje norėjau sudalyvauti, Random Inspiration Challenge #22: Metallic finishes bet gi su mano tempais... Kol sugalvojau, kaip gi čia padaryti tą reikšmingą akcentą metalinį... Žodžiu traukinys š..., na tokių kaip aš :))), nelaukia.





6 komentarai:

Lizzy Hill rašė...

This is such a great Boy LO..I LOVE your tags and that brick background! Thanks for joining us at Scrap Friends:):):)

Hungry Fox rašė...

Здоровская страничка получилась! нравится продолжение кирпичной кладки и интересно сделан заголовок спасибо, что присоединилась к нам на ScrapFriends ^_^

Neringa rašė...

Nugi man irgi labai patiko, tikiuosi paliks tave konkurse, nes toks simpatiškas darbelis. Man labai patiko, kaip sukompanavai užrašus.

P.s. aš irgi praleidau Random Inspiration Challenge #22: Metallic finishes - galvojau, kad dar turiu porą dienų jam. :)

Anonimiškas rašė...

Gorgeous boy page and a great take on the sketch!! thanks for joining the fun with us at ScrapFriends!

Gwen Wruck rašė...

What a fab funky boys layout! Love the cute details and the paint on the background is great! Thanks for playing along at Scrap Friends :)

Natalie Elphinstone rašė...

Love the white paint on the black background, and then with so many other fun details layered on top! Thanks so much for sharing your fabulous layout with us at Scrap Friends.