2010 m. rugsėjo 15 d., trečiadienis

Gintarinio saulėlydžio pakerėta




Apie visus mūsų šeimos narius skrebukus jau esu padariusi, tik štai apsižiūrėjau, kad "sebia liubimuju" tai ir nuskriaudžiau :)) Taigi suskubau šią klaidą ištaisyti.

Dievinu saulėlydžius prie Baltijos jūros. Kai saulė tykiai tykiai paskęsta beribiuose vandens pataluose. Tokiais momentais pasijuntu tokia maža palyginus su jūros didybe. Tai primena vaikystę, kai maža eidavau su tėveliais ir seserimi saulės palydėti, kai rytais anksti eidavom į paplūdimį (tada visai nebuvome patenkintos anksti prikeltos ir vedamos prie jūros) užsiimti šiltesnės vietelės kopose, kaip bėgiodavom pakrante ir rinkdavom jūros nugludintus akmenėlius ir gintarus.

Daina panaudota mano skrebuke taip ir vadinasi - "Gintarai". Nesu Žilvino Žvagulio gerbėja, bet šita daina man be galo patinka, man ji visada panėšėjo į lopšinę. Lopšinę saulei, glaudžiančiai savo pavargusią galvą į Baltijos bangas. LO skirtas konkursui, kuriame reikėjo panaudoti dainą. Nebuvo labai lengva pastaroji tema, bet atrodo susitvarkiau :) O dabar kviečiu pasiklausyti šios nuostabios dainos (gal dar yra negirdėjusių jos ;))

5 komentarai:

Leja rašė...

Labai grazus LO, labai patiko asmeninis aprasymas, taip sklandziai lyg daina(!), na ir nakciai ta lopsine... visas komplektas! Aciu.

Meadow of the sky rašė...

Na dabar si daina skambes kokia savaite galvoje :) kaip as ja buvau pamirsusi?.. Nuostabus skrebukas. As tyrineju tavo detales ir galvoju kaip taip sugalvoti. Labai labai grazu

Irma rašė...

tobulėji dar nematytais tempais ;)Nuostabus konkursinis ir smagu kad randi laiko sudalyvauti.
Labai patiko aprašymas...primenė man mano vaikystėj praleistas vasaras Palangoj.

Agneja rašė...

Super padirbeta! Labai grazu!

dalijablog rašė...

Labai grazus ir idomus darbelis!
As siuo metu truputi pasinesus del raudonos ir zydros kartu derinamos, bet ne skrepo srity!
O visas fonas tai cia didele nuotrauka yra ar kaip cia? O tos nateles kaip uzdetos? idomu ;)